reklama

kapitola 4- krava, blb, hus a sviniar

Už sme dojedli, teda aspoň ja, lebo Holden svojej porcii moc neublížil. Zostali sme ale v Medickej, lebo sme sa nemali kam ponáhlať. Myslím, že teraz sa už Holdenove rozprávanie uzavrie.. pokračoval:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

- Ako som povedal, začalo mi vadiť, že Tom a Becky sú pár. Mal som pocit, že som klin, čo ale bola len moja paranoia. Oni dvaja ma brali ako normálnu súčasť nášho "páru". problém nastal, keď soms a ako klin aj začal správať.

Výlet sa skončil a opäť sme boli doma. S Becky som si dával stretnutia, ktoré končili sexom. Tom o nich vedel a často sa ma pýtal ako bolo. S Tomom som sa chodieval ožierať a potom sme skončili u neho alebo u mňa na byte. Stále viac som vyhľadával situácie, kde by boli oni dvaja oddelení. Najviac ma ale štvalo, že Becky Tomovi o všetkých našich stretnutiach hovorila. Po čase som ju prestal ťahať von. Keď sme sa zišli všetci traja, tak to bolo ako na chate. všetko v poriadku. Keď som ale sám uvažoval, chcel som Becky vylúčiť alebo nahradiť inou babou. Tomovi som to naznačoval, ale akosi nechápal či nechcel chápať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz som na nete našiel babu, čo chcela dvoch chalanov. Popísali sme, poslali fotky. S Tomom som dohodol stretnutie u neho doma. Došla aj ona. Veľmi pekná, pripomínala mi Poccahontas. Ani sme sa nikam nedostali, len naliali nejake pitie, keď už došla Becky. Čo tam chcela?? Tom ju zavolal. Becky svojou ženskou skrývanou agresivitou Poccahontas vyhnala a aj som sa musel siliť do úsmevu. S Poccahontas som sa potom stretol sám. Bolo to fajn, ale strašne plytké. Ona bola hlúpučká a nemali sme si v celku čo povedať. Skrátka po takom týždni som ju poslal späť do Senca, či odkiaľ bola a prestal jej dvíhať mobil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Raz mi Tom hovoril: "Počuj, nezdá sa ti, že sa to všetko zmenilo?"

"Neviem o čom hovoríš." odpovedal som

"Vieš, keď sme boli na chate, boli sme my traja ako jeden človek. Teraz ale nie." myslím, že jemu sa to naozaj páčilo tak, ako to bolo predtým. Ešte v ten večer sme sa opili. Vlastne, ja som začal odosť viac piť. Nebol som alkoholik, ale už sa mi nepáčilo, ako sa to vyvíja. V ten večer som mu ale povedal, že mam výhrady voči Becky. Tom sa užasnuto na mňa pozrel.

"Naozaj?.. to nebolo to, čo som mal na mysli, keď som hovoril, že sa to rozpadlo."

"A čo si myslel?"

"Becky sa so mnou rozprávala. Vraj jej nestačím. Že keď som s ňou sám, tak nč necíti." myslím že bol fakt v depke z toho. A ja som bol úplný tupec. Predstav si to, ja som nemal rád Becky, ale ona mňa áno. Chcel som, aby zostalo jadro, ktoré by som tvoril ja a Tom. Becky chcela zas seba a mňa. A Tom stále smútil že už nie sme viac zomknutá trojica.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo to celé divné a mne navyše stále chodili sms-ky od Poccahontas, s ktorou som nič nechcel mať. Bolo mi na grcanie zo seba. Snažil som sa ako-tak vychádzať s becky, aby som mohol byť aj s Tomom. Poccahontas som predsa len držal v malej nádeji, keby sa mi toto všetko úplne rozpadlo pod rukami.

No a v júli som sa zložil. Fakt mi z toho ruplo v hlave. Liečil som sa do augusta. Dlho to trvalo,lebo som nechcel ani doktorovi povedať o čo šlo. Nakoniec ma presvedčil. Bol som znechutený ľuďmi. Becky, že je to krava, Tomom, že je to slepý blb, povrchnou husičkou Poccahontas ale hlavne sebov samým. Nemorálnym sviniarom, ktorý je navyše asi teplý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikomu som toto všetko nehovoril. len môjmu doktorovi. Poradl mi, nech sa s tým zmierim a eraz je mi to už jedno.-

Keď dohovoril, konečne sa oprel a dojedol svoj, podľa mňa už studený obed. Očividne sa mu uľavilo.

"Môžem si to zapísať?" spýtal som sa Holdena

"Zapíš si, len tam nedávaj tie mená. Si niečo vymysli, vieš nejde totiž len o mňa. Ale myslím že takto to bude lepšie. Nebude sa mi chcieť toto furt omieľať dookola. "

"A čo Tom a Becky? Vieš o nich?"

"Becky bola raz za mnou v ústave. Vraj sa s Tomom úplne rozišla. Asi mala nádej, že ho nahradím. Povedal som jej, že je to fajn, že si teraz môže nájsť ďalších chalanov. Aj troch aj štyroch. Odišla nahnevaná, ale nie sklamaná. Becky je proste sebecké decko.

Tom mi volal, vraj má robotu v Anglicku a že neskôr môžem za ním dojť a zoženie mi tiež niečo."

"A pôjdeš?"

"Čo si debil?" zasmial sa mi. "Vieš aký drahý musí byť taký pobyt v ústave v Británii? Som si istý, že am by som skončil zas."

"A čo chceš robiť?"

"Rozmýšlal som. Keby som vstúpil medzi mníchov, tak by to matka neprežila. Tak sa asi budem tváriť , že som normálny. Možno si raz nájdem fajn babu a skončíme spolu, tak skoro to ale nebude."

Z celého príbehu som sa nevedel vymotať a dlho nad ním rozmýšlal. Po pol roku som videl, že sa Holden vracia k normálu. V pití sa krotila to poriadne.. skoro vždy robil vodiča. Zrejme už nikomu nehovoril tento príbeh, ale zas sa začal baviť s bývalími spolužiakmi a kamošmi.

V súčasnej dobe sa o bisexualite hovorí dosť veľa. vraj v každom je. Ja nesúhlasím, lebo keby každý mal zažiť niečo také ako Holden, tak by Pezinok praskal vo švíkoch.

Peter Lesovik

Peter Lesovik

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetci píšu že sú len bežní chalani a baby... neverte im, tí bežní nepíšu na blog.. okrem mňa samozrejme :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu